poniedziałek, 1 lutego 2016

7ReadUp - TBR na wyzwanie czytelnicze

Dziś w ramach przywitania kawałek od Muse, który chyba nigdy mi się nie znudzi, a jako że od jakiegoś czasu kompletnie nie mogę się od niego oderwać, postanowiłam się z Wami podzielić ;).

W dzisiejszej notce pokażę Wam wyjątkowy TBR, przygotowany w związku z Czytelniczym Wyzwaniem od Marty z Secret Books - 7ReadUp.
Na czym cała akcja polega możecie dowiedzieć się tutaj. Tym razem motywem przewodnim maratonu są imiona - listę książek uczestnicy przygotowują zgodnie z literami swojego imienia lub nicku.
Ja zdecydowałam się na tą drugą opcje, z tym że swój pseudonim skróciłam o dwie pierwsze litery. W ten sposób wybrałam:

na K
 http://ecsmedia.pl/c/ocean-na-koncu-drogi-b-iext23226279.jpg
Neil Gaiman - Ocean na końcu drogi 
...czyli kolejna już książka Mistrza Gaimana, którą próbuję przeczytać od ponad roku - kupiłam ją sobie w zeszłą zimę, i mimo uroczej okładki, świetnie zapowiadającej się historii no i oczywiście samego autora, cały czas coś mnie od niej odciąga. Nie mogę się doczekać, aż wreszcie po nią sięgnę! 

na A
 http://wydawnictwoswiatksiazki.pl/uploads/tx_evoproducts/91/13/9113_99905689113.jpg 
Claire North - Pierwszych Piętnaście Żywotów Harry'ego Augusta
Nie byłam jedyną osobą, która sięgnęła po tę książkę ze względu na okładkę, prawda? D: 
Ale, poważnie - ta okładka jest CUDOWNA. W połączeniu z intrygującą historią robi jeszcze bardziej imponujące wrażenie. No i czytałam już jedną książkę popełnioną przez autorkę (choć tym razem kryje się pod pseudonimem) i jestem bardzo ciekawa, jak wypadnie kolejne nasze spotkanie ;)

na M
 http://www.wydawnictwoliterackie.pl/resources/1/Burton_Miniaturzystka_m.jpg
Jessie Burton - Miniaturzystka
Kontrowersyjna i oryginalnie napisana - takie głosy przeważają w opiniach na temat Miniaturzystki. Książką, którą bardzo chciałam, dostałam w prezencie i... tak, nadal nie przeczytałam - chociaż jedno podejście mam już za sobą. Myślę, że będzie to idealna pozycja na coraz dłuższe, coraz jaśniejsze, ale wciąż zimowe wieczory.
 
na I
http://ecsmedia.pl/c/black-ice-b-iext26565925.jpg 
Becca Fitzpatrick - Black Ice
Nie mogło zabraknąć młodzieżówki! Wychwalane przez czytelników Black Ice czeka na swoją kolej mniej więcej tyle, co Ocean na Końcu Drogi - zdecydowanie za długo. Nie nastawiam się na kryminał pełną gębą; raczej na młodzieżową historię z dreszczykiem, i to właśnie od niej zacznę maraton. Ot, na rozruszanie i zaostrzenie apetytu :)

Wygląda więc na to, że mój maraton minie pod znakiem: po 1) pięknych, czarnych i niebieskich okładek, a po 2) książek, na które wyczekiwałam, ale po kupnie coś odciągnęło mnie od ich przeczytania. 7ReadUp wydaje się więc być idealną okazją, by wreszcie nadrobić braki :).

Pod koniec tygodnia pojawi się post podsumowujący z mini-recenzjami każdej książki. Jeśli któraś powieść szczególnie mi się spodoba, pełna recenzja pojawi się na blogu w najbliższej przyszłości. Dajcie znać w komentarzach, są sądzicie o moim TBRze, które książki powinny doczekać się pełnoprawnego postu, a jeśli bierzecie udział w akcji - nie zapomnijcie napisać jakie wy książki wybraliście :)

2 komentarze:

  1. Powodzenia! Oby się udało wszystko przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że nie biorę udziału w tych wyzwaniach. Spokojnie mi starczą "czytam tyle ile mam wzrostu", "czytam YA" "52 książki w roku".
    Powodzenia!
    Buziaki :*
    Książkowy duet

    OdpowiedzUsuń