poniedziałek, 12 grudnia 2016

7ReadUp - Christmas Edition

Pomijając milczeniem moje wyniki z ostatniego, wakacyjnego 7ReadUp, zapraszam na TBR przygotowany specjalnie na kolejną edycję zabawy autorstwa Marthy! Tym razem będzie bardzo klimatycznie :3
Podobnie jak w poprzednich odsłonach akcji, Martha przygotowała dla uczestników dwie wersje wyzwań: klasyczną (gdzie, zgodnie z ideą 7ReadUp, czytamy jak najwięcej jesteśmy w stanie i staramy się, by książkowy stosik osiągnął rozmiar 7 centymetrów) i hard (w której lektury musimy dobrać według pewnego określonego klucza). Oczywiście będę ambitna i spróbuję swoich sił w trudniejszej opcji ;). Tym razem hasło przewodnie to... GWIAZDKA. Jak to w 7ReadUpie, interpretowana z pełną dowolnością.

A co mi udało się dopasować do tego wyzwania? Zapraszam na najbardziej naciągany, wyzwaniowy TBR w Waszym życiu :D


Po pierwsze  - GWIAZDKA w tytule, czyli Gwiazdy nad Oktober Bend Glendy Millard
Bo wypadałoby się wreszcie zabrać za egzemplarz recenzyjny... Ten tytuł aż się prosi, aby uwzględnić do w wyzwaniu.

Po drugie - GWIAZDKA = śnieżynka = śnieg = snow... Jon Snow i Gra o Tron George'a R.R. Martina
http://s.lubimyczytac.pl/upload/books/134000/134254/352x500.jpg
Pierwszą część sagi Pieśni Lodu i Ognia czytałam prawie półtora roku temu i niestety większość imion, miejsc i sytuacji zdążyła wylecieć z mojej głowy. Bardzo chciałabym powrócić do Westeros, jednak zanim zabiorę się wreszcie za Starcie Królów, wypadałoby przypomnieć sobie, co wydarzyło się na samym początku.

Po trzecie - GWIAZDKI na niebie i kolory rozgwieżdżonego nieba - Księga rzeczy utraconych Johna Connolly'ego
Rzut oka na okładkę powinien rozwiać wszystkie wątpliwości. Złote, opalizujące wzory na granatowym tle w mojej opinii idealnie wpisują się w estetykę letniego nieba usianego... gwiazdkami. Dobra, wszyscy wiemy, że każdy pretekst jest dobry, żeby powrócić do Księgi rzeczy utraconych <3

Po czwarte - GWIAZDKA jako okres w roku - a więc książka z zimą w tle: Zimowa opowieść Williama Shakespeare'a
http://s.lubimyczytac.pl/upload/books/37000/37569/352x500.jpg
Wisienka na torcie - szczypta klasyki w najlepszym wydaniu. Już od dłuższego czasu zamierzam zapoznać się (po raz pierwszy lub kolejny) ze wszystkimi dziełami najwybitniejszego angielskiego dramaturga - na spokojnie, poza szkolną bieganiną. Zimowa opowieść idealnie wpisuje się w mroźną aurę na dworze, tematykę 7ReadUp i założenia mojego postanowienia - dwie, wróć: trzy pieczenie na jednym ogniu.

Tak wyglądają moje czytelnicze plany na tydzień 7ReadUp :3. Nie mogę się doczekać, aż zabiorę się za wybrane przeze mnie książki! A wy, lubicie tego typu wyzwania? Bierzecie udział? A może macie już przygotowany stosik? Koniecznie dajcie znać w komentarzach.

10 komentarzy:

  1. Interpretacja ze Snow mnie powaliła xD POWODZENIA!
    Martha Oakiss

    OdpowiedzUsuń
  2. Szacunek za odwagę. Może kiedyś też wezmę udział :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki, i zachęcam do udziału, bo to świetna zabawa :3

      Usuń
  3. A ja tym razem też stchórzyłam przez wyzwaniem, ha ha :)
    Pierwsza książka do mnie przemawia! Już słyszę jak łka, żebym ją zabrała, ha ha :D

    Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczekuję na twój udział przy następnej okazji :3

      Usuń
  4. hah chyba tylko 1 pozycja mi pasuje :D ale moze sie dowiem co Ty o niej sadzisz :D bede czekac. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem bardzo ciekawa, jakie wywrze na mnie wrażenie :)

      Usuń
  5. Ja się nie bawię w takie wyzwania ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobał mi się ten tag :D Nie obiecuję, że się za niego zabiorę, bo wciąż nie mogę znaleźć czasu na zrobienie tagu z Muse :( Także na razie się wstrzymam.
    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń